Scara vieţii de Valentina Potrîmba

Am alcătuit aceasta poezie în 2009. Se citeşte de jos în sus, apoi de sus în jos..😀


Scara vieţii

Tu trăieşti

Când eu visez

Tu mă cauţi

Când eu te pierd

Tu te urci

Când eu cobor

Dar nu ne găsim

Căci suntem  o viaţă

Şi tu visezi

Eu trăiesc

Tu mă pierzi

Eu te caut

Tu te cobori

Eu mă urc

5 comentarii (+add yours?)

  1. Dj's Life
    Mar 30, 2010 @ 11:11:03

    Super bravo

    Răspunde

  2. valentina2
    Mar 30, 2010 @ 14:51:27

    Merci Alex🙂

    Răspunde

  3. Tzantzarul Anofel
    Apr 04, 2010 @ 16:14:41

    Amore, More, Ore, Re probantur Amicitiae!!!! Dum spiro
    Spero!!!! Aspera per Astra !!!! Quousque tantem, abutere Patientia Nostra ???? Voronin i drugie ????

    Răspunde

  4. Tzantzarul Anofel
    Apr 05, 2010 @ 01:07:21

    Valentina scuze ca mai inainte, poeziile tale sunt
    frumoase dar cum am spus am crezut ca es,ti din R Moldova unde Voronin a fost Dictator si RO Moldoveni l-au dat afara.Sper ca R. Moldiova sa se uneasca cu RO intr-o ROMANIE MARE !!!! HRISTOS A INVIAT !!!!
    GOD Bless You !!!! I am in New York Feel free to send
    Me an E-mai. I WOULD BE PLEASED TO RECEIVE IT from You HRISTOS A INVIAT !!!! ADEVARAT A INVIAT !!!!B

    Răspunde

Lasă un răspuns

Martie 2010
L M M M V S D
« Noi   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 10 urmăritori

top

