Francofonia în L.T.”V.Alecsandri”


Francofonia în Liceul Teoretic „V.Alecsandri”  s-a desfăşurat pe data de 15-22 martie 2010.

Elevii care studiază limba franceză au pregătit un şir de activităţi : gazete de perete, şi diverse informaţii. Cîteva din ele le vedeţi mai jos

Franţa si imnul Franţei , Valentina Potrîmba

La Marseillaise

Francophonie , Valentina Potrîmba

Parler français

Valentina Potrîmba

ce que ne c'est pas clair, ne c'est pas français


Luni, 22 martie 2010 a avut loc concursul „Mademoiselle Printemps” . Au participat 4 domnişoare din clasele a 11 si a 10 care s-au prezentat foarte bine. În cadrul concursului  au pregatit urmatoarele teme:

  • Prezentarea şi semnificaţia numelui ;

  • O legendă de primăvară ;

  • O poezie dedicată mamei ;

  • Un colaj cu tema „Salvaţi şi protejaţi natura” în care trebuia să reprezentăm un apel către oameni ;

  • Şi tema de acasa – ” Cum vedem viaţa în 2050″.


Elevii din toate clasele ce studiază limba franceza au mai pregătit şi informaţii despre Moldova, Călăraşi-Beaujolais, despre tradiţii , mărţişor, primăvară şi multe altele.

iata si primele 2 invingatoare si colege de clasajuriul ne nota, iar noi ne pregateam de alta intrebare...


Concursul şi toate prezentările au avut loc doar în limba franceză !!!

Felicitări la toţi participanţii !!

Şi în special pentru Mademoiselle Printemps !

3 comentarii (+add yours?)

  1. Tzantzarul Anofel
    Apr 03, 2010 @ 02:43:13

    Valentina de ce este tricolorul aranjat peste tot in
    RO in sequentza Albastru, Galben, Ros,u ???? Sunt sigur ca inainte de vanzoleala Tricolorul RO era ,,displayed” as Red,Yellow, Blue !!!! Numai la Sediul Partidului ROMANIA MARE, Tricolorul este expus
    pe peretele Salii de Conferint,a al Senatorului Corneliu Vadim TUDOR in ordinea corecta:ROS,U,GALBEN, ALBASTRU precum este si melodia Patriotica: Trei culori cunosc pe lume….Rosu,Galben s,i Albastru ….
    Mandrul Nostru Tricolor !!!! Care e explicatia Guvernului???? EU cred ca am una….Voi ce credetzi ????

    Răspunde

    • valentina2
      Apr 03, 2010 @ 06:41:21

      E desena aşa , fiindcă aşa şi este tricolorul in R.Moldova , eu personal nu l-am văzut nici o data aşa in forma cum aţi scris dvs. Are denenat şi stema pe el, care-i cam micuţă deoarece uitasem la început să-l desenez

      Răspunde

      • Tzantzarul Anofel
        Apr 04, 2010 @ 16:06:24

        DA, Valentina am intzeles ….M-am referit la faptul ca este pus peste tot pe peretzi pe tabliile cu nr automobilelor DE LA STANGA
        la DREAPTA (Albastru,Galben,Roshu) in loc sa fie privit de la Stanga la Dreapta (ROShU
        GALBEN,ALBASTRU) Cum am mentzionat cantecul NU este Intonat:Trei culori cunosc pe lumeee
        Albastru, Galben si Roshu In concluzie am facut observatzia gandindu-ma la JIDANI care
        scriu de la dreapta la stanga si deci este o opinie personala.VALENTINA SCUZE NU AM observat(Mea culpa) ca esti din R.MOLDOVA, EU Ma refeream la RO. EU sunt un Regalist,
        nascut in CERNAUTzI si Am parasit casa Natala in 1944, am trait in RO PANA IN 1978.
        Valentina apreciez raspunsul promt.Thank you
        for Your attention.GOD Bless You and Your
        Loved Ones.GOD Bless Moldova and Moldavian People !!!! HRISTOS A INVIAT !!!! Adevarat ca A INVIAT !!!!

Lasă un răspuns

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 10 urmăritori

top

