“Leapşă” am găsit-o şi eu pe un site şi am decis să o completez şi eu

1. Ce speli prima data la dus ?

Îmi încălzec mâinile , şi apoi spăl faţa  :)

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?

Albastră

3. Îti place cafeaua?

Da, o beau atunci cînd am de învăţat

4. Cum te simti acum?

Foarte obosită şi somnoroasă

5. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostit?

Asta nu vreau sa zic :P

6. Care e ultimul vis pe care l’ai avut?

Visez în fiecare zi, dar uit repede visele, dar totuşi ţin minte că era ceva despre mine şi o persoana foarte dragă

7. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?

Nu, pentru că nu va mai fi preferata mea ..

8. De ce ai o pofta puternica acum?

De îngheţată

9. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?

La culoarea verde

10. Ai numarat vreodata pâna la 1000?

Da, cînd săream coarda

11. Musti sau lingi înghetata?

Muşc.

12. Folosesti emoticoane?

Da, da :D

13. Câte dormitoare are casa ta?

Doar dormitoroare nu are. Are 2 camere care sunt folosite ca şi camera de zi şi dormitor

14. Ai cunoscut vreodata o celebritate?

Am cunoscut o viitoare celebritate

15. Îti place brânza?

da

16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?

Smally – Tu

17. Câte tari ai vizitat?

Nici una , doar Moldova mea

18. Sunt parintii tai stricti?

Nu intotdeauna

19. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?

Da da da, asta e unul din visele mele !!

20. Ai lua masa cu George W. Bush?

Categoric nu

21. E ceva stralucitor în camera ta?

Da, ambalajul de la nişte bomboane =)) oglinda, şi nişte lănţişoare

22. Închiriezi filme?

Nuu , le privesc la televizor, sau le iau de la prietenul meu online http://www.torrentsmd.com :D

23. Unde vei merge sâmbata seara?

La gara auto, în drum spre casă ))

24. Oua albe sau maro?

Albe

25. Îti place muzica?

O ador, e un laitmotiv în viaţa mea !!!

26. Ai mers cu trenul?

Daaa, şi acuma chiar mai circul , că îmi place..

27. Ce zi a saptamânii e?

Miercuri

28. Ce ai mâncat la prânz?

Nişte tartine, şi suc de mere

29. Ce face mâine prietena ta cea mai buna?

Vine la şcoală

30. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?

Încă nu

31. Ce crezi despre Yankees?

Nuştiu eu cei asta

32. Ai parul ondulat?

Nu

33. Când ai plâns ultima data?

azi

34. Ai intrat vreodata într’un zid?

nu, da ce trebuie ?? ;))

35. Anotimpul preferat?

Primăvara tîrzie, luna mai

36. Adormi cu televizorul deschis?

Da, dar are ora lui când se stinge

37. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?

Nici o dată, nu consum alcool

38. Crezi ca esti batrân?

nu

39. Ti’e frica de întuneric?

Nu, chiar deloc

40. Îti place viata ta momentan?

Satisfăcătoare

41. Bati în lemn?

nu

42. Ai o vedere buna?

Nu,  sunt mioapă :((

43. Poti sa faci hula hoop?

Ce-i asta ?

44. Unde sunt parintii tai?

Acuma dorm

45. Ai fost vreodată sărutată în lift?

Incă nu :D

46. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?

Un CD –Rewritable

47. Ai intrat într’o încapere pe fereastra vreodata?

Da, da ,da , de multe ori mi se bloca uşa când ieşeam din cameră, şi aveam norocul că îmi era geamul deschis

48. Ce ai cumparat ultima data?

500 de foi A4

49. Cât de des vorbesti la telefon?

Foarte rar, pur simplu la moment nu am cu cine

50. Esti într’o relatie complicata?

nu

51. Ai pus piedica cuiva vreodata?

Da, la lecţiile ed. fizică ))

52. Folosesti betisoare chinezesti?

Nu, nici nu le-am încercat nici o data

53. Ierti prea mult?

daa

54. Detii o arma?

Nu, nu am aşa ceva

55. Ai fost vreodata într’un castel?

nu

56. Îti place parul tau?

Da🙂

57. Îti place de tine?

Da, însă cîteodată mă urăsc,din simplul motiv că  mă schimb la caracter des

58. Esti mai apropiata de mami sau de tati?

mama

59. Ti’a placut leapsa asta ?!

Aha !😛

1 comentariu (+add yours?)

  1. Ion Nichita
    Apr 22, 2010 @ 07:06:15

    :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 10 urmăritori

top

