Adrian Ursu – Jumătate Eu , Jumătate Tu

Adrian Ursu a realizat videoclip pentru piesa „Jumătate eu , jumătate tu” (29.04.10)

“Sunt emoţionat, pentru că s-a mai realizat unul din visele mele. Acest videoclip este aşa cum mi-am dorit – scenariu bine gândit şi realizat, culori vii, câteva elemente grafice, şi cel mai important – totul este calitativ” , declară Adrian Ursu.

sursa : http://www.unimedia.md


M-a impresionat foarte mult acest videoclip,  faptul că a fost realizat in Moldova , mulţimea de culori aprinse ce îţi bucură ochii şi sufletul, prezenţa ţambalului, a dansatorilor,elementelor grafice foarte frumoase , a privirilor unei domnişoare ,a zîmbetelor şi a  lui Adrian Ursu. Toate acestea redau în acest video o atmosfera feerica şi romantică .

1 comentariu (+add yours?)

  1. L.R.
    Mai 09, 2010 @ 10:40:28

    cutiuta muzicala precum si tambalul intr-adevar sunt frumoase, in rest mi se par cam copilaresti versurile

    Răspunde

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 10 urmăritori

top

