O zi super ^_^

Prea mult timp petrec acasă… ba nu.. în casă…la calculator , sunt dependenta de el ,de reţelele de socializare :  facebook.com, tagged.com si de odnoklassniki.ru , şi încă de diverse saituri pe care le vizitez în fiecare zi. Şi încă pe lîngă toate astea  mai am de făcut şi teme şi mai desenez şi treburile casei, şi încă multe…Nu am timp pentru mine, pentru a mai ieşi cu cineva pe undeva. Iată că azi o persoana foarte scumpă m-a scos din casă si pe mine. Am avut o zi foarte bună, am fost lină de dispoziţie, pe lîngă toate problemele ce le am … n-am ratat ocazia să fac şi eu nişte poze…

eu si Denisca cu deniska

Valentincika Deniska eu ))) asta inainte de a pleca la stadion cu Dinka Denis Petrov

Valentincika

merci surioarei si lui Deniska pentru o zi  superba ♥

2 comentarii (+add yours?)

  1. Ion Nichita
    Mai 09, 2010 @ 08:01:25

    Foarte frumos draga… ma bucur pentru tine ca ai gasit timp sa te distrezi putin…♥♥♥

    Răspunde

    • Valentina
      Mai 09, 2010 @ 08:50:27

      .. merci Ion,
      dar astept vara, poate o sa am mai mult timp sa ma distrez mai mult.. doar o viata am , o copilarie, o adolescenta…

      Răspunde

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 10 urmăritori

top

