Serginy ft. IuLicK & Elena – Dorinţe

Deci.. azi navigînd pe net, am dat peste o piesa pe youtube, cîntă 2 băieţi şi o fată, dacă nu mă greşesc sunt toţi de la noi din Moldova (nu-i cunosc). Piesa este foarte frumoasă. Mi-a plăcut enorm versurile. Bravo autorului!

Niciodată nu am cerut ceva mai mult
Am găsit soluţii să primesc… tot ce am vrut
Mă mulţumesc cu ceia ce am şi că trăiesc
Chiar dacă uneori din greu trebuie să muncesc,
Tot mai multe ne dorim, nu putem … visăm
Avem multe dorinţe trebuie să ne adaptăm
De aia şi uneori noi păcătuim
Pentru ceva mai special… uneori minţim
Poate te miri acum sau poate….. ai vrea şi tu ?
Să ai o vila şi-o maşina, da sau nu ?
E greau să răspunzi sigur …te inteleg ..da
Zâmbesc şi eu când vorbesc despre asta
Dar mai mult zâmbesc când primesc tot ce doresc
Că timpul m-a învaţat cum trebuie să trăiesc
Principalul mulţumeste pentru tot ce ai

Şi nu uita că nu poţi lua nimic în rai…

E o dorinţă… ceva nerealizat
E o schimbare dacă nu ai observat
Mentalitate concentrată la ceva mai bine
Zi şi tu ceva sa fie mult mai bine !?

Visăm la ceva mai bine…fără regrete
Realizăm dorinţele cu multe sentimente
Imaginar uneori…alteori real
Avem nevoie…de ceva mai special
Uneori părem haioşi alteori seriosi
Iar citeodata părem şi politicoşi
Fără manifestaţi că prea puţin realizăm
Fără alte alea că oricum nu putem
Contează ori nu de ce avantaje obţinem…da!
Dar oricum nu putem sa întrecem măsura
Suntem la nivel de cunoştinţe
La fel şi cu separate credinţe
Suntem supuşi la pericole uneori
Ne explodează capu de atitea erori,alteori
Dar nu asta contează oricum sunt mulţumit
Că am ajuns şi pî’n la moment să vă cânt..

8 comentarii (+add yours?)

  1. Dreglea Andrei
    Iun 02, 2010 @ 15:25:05

    Da toti trei sunt basarabeni.Iar versurile au fost compuse de baieti.

    Răspunde

  2. IuLic K
    Iun 17, 2010 @ 09:17:58

    Valentina ms mult pnt promovare🙂 chiar am ramas placut surprins cind am vazut acest articol.. suntem exact din Chisinau😉 dar si mai exact sectorul Ciocana😉 SANATATE & PACE PNT TOTI!

    Răspunde

  3. Doina Padureanu
    Iul 25, 2011 @ 07:06:03

    Piesa chiar ma lasat pe spate
    e superba
    am memorato timp de jumate de ora

    Răspunde

  4. Balan Serginy
    Oct 09, 2011 @ 17:37:00

    Răspunde

  5. isshmen
    Feb 16, 2012 @ 22:18:56

    Iulick asta e un tepar mare! Se pare ca l-au ‘facut’ 50$.
    Plus de asta, ai mai vazut artist sa se promoveze cu ajutorul site-urilor warez (download muzica) ? -> mp3md.org e al lui.

    Răspunde

    • Valentina Potrîmba
      Feb 23, 2012 @ 21:09:31

      sincer n-am treaba cu viata lor si ce fac .. mie atuni doar mi-a placut piesa, daca reusesc sa se promoveze bravo lui (lor) ))))))))))))))))

      Răspunde

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 10 urmăritori

top

