Ploaia de ieri…

Deci… am început din nou să desenez, şi nu pentru mine…

Ieri.. am început un desen, şi…. (deşi îl desenez în vopsele de ulei, se usucă foarte greu)… l-am pus la soare . Nici n-am observat  cu a sosit un nor mare  şi a plouat vreo juma’  de oră… Mi-a distrus desenul (tot eu am fost de vină că l-am uitat afară) . Acuma l-am luat să-l desenez încă o dată😀

Afară iar plouă.. dar de data asta desenul e lîngă mine…

Pictură în ulei

Pictură în ulei

mai am de desenat încă mult la el…  dar trebuie să se usuce )))

3 comentarii (+add yours?)

  1. Alex
    Mai 26, 2010 @ 20:36:30

    Aşa să vedem ce vei reuşi🙂😀 Succes🙂

    Răspunde

  2. Alex
    Mai 31, 2010 @ 12:16:09

    Da A3🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 10 urmăritori

top

