Bocetul liceenilor

Şi-aşa-mi vine cîte-odată, dorule

Şi-aşa-mi vine cîte-odată,

Să dau cu agenda-n piatră,

Să dau cu agenda-n iatră, dorule.

Din ea ca să iasă tot, măi dorule

Din ea ca să iasă tot

Că m-am săturat s-o port ,

Că m-am săturat s-o ort, măi dorule.

Cînd s-ompărţit norocul, măi, dorule/ 2ori

Nu eram în clasă eu/2 ori

Am ieşit eu din liceu/2 ori, măi,dorule

Nu ştiu cum s-o împărţit, măi, dorule,/2 ori

Căci puţin mi-o revenit/2 ori, măi, dorule.

Şi de-atuncea n-am noroc,măi, dorule/2 ori

Fost-am prins eu cum mă joc/2 ori

La recreaţie-n belot/2 ori măi, dorule

Toţi la teze copiau, măi, dorule,/2 ori

Profesorii nu-i vedeau/2 ori măi, dorule

Cînd şi eu am încercat, măi, dorule,/ 2ori

Hap!… M-au prins, vai, ce păcat, măi, dorule/2 ori

După şcoală am fumat, măi, dorule/2 ori

Şi morală am luat/2 ori măi, dorule.

Uşa clasei am stricat, măi, dorule,/2 ori

Şi tot noi am reparat/2 ori măi, dorule.

La reclamă învăţăm, măi, dorule/ 2ori

Şi la lecţii răspundem/2 ori măi, dorule

Dar nu asta-m vrut să spun, măi, dorule, /2 ori

Să ne-alegem un alt drum, măi, dorule

Drumul care ne-a –nvăţat  nu se poate de uitat, măi, dorule/2 ori.

Doişpe ani am învîţat, măi, dorule/2 ori

Acum nu e de lăsat/2 ori măi, dorule,

Profesorilor stimaţi, măi, dorule, / 2 ori

Pe noi nu vă supăraţi/ 2 ori măi, dorule….


1 comentariu (+add yours?)

  1. Ion Nichita
    Oct 17, 2010 @ 20:40:29

    frumoasa poezie amore😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 10 urmăritori

top

